2 ANYS DE REPRESENTACIÓ DE COMPROMÍS A ALCÀSSER

Aquest 2017 celebrem dos anys de polítiques valentes, dos anys des de que Compromís va treure representació a Alcàsser per defensar polítiques de canvi real per al nostre poble . Polítiques progressistes, d’esquerres, valencianistes, ecologistes, i inclusives.

Des de Inicativa – Compromís Alcàsser en este temps, hem impulsat diverses iniciatives com la campanya per a fomentar el comerç local, per la igualtat i en contra de la violència de gènere…, hem col·laborat amb les campanyes “ un home de veritat” i “ igualtat real” de la Conselleria d’igualtat i polítiques inclusives, presentat mocions pels drets LGTBI+ i en contra de la LGTBIfóbia, polítiques inclusives i del benestar social, transparència, participació ciutadana…

Iniciativa- compromís Alcàsser ha fet una gran tasca de treball presentant als plens mocions per la millora dels serveis de la nostra localitat . Com votar de manera correcta als plens, demanar més transparència en les bases i en le proces de selecció de l’Ajuntament d’Alcàsser per a les beques de la diputació, moció per la solidaritat amb el refugiats Alcàsser poble refugi, la lluita per un Finançament just al País València, moció per el Reglament de Normalització Lingüística a la nostra localitat, hem denunciat la manca de transparència amb distints contractes irregulars com el del sistema de racaptació i sobre la recollida dels animals. Hem defensat polítiques en contra de la violència masclista, un portal de transparència per a a els contractes menors, presentarem la moció de la visibilitat lèsbica i altra moció pels drets LGTB+ Alcàsser LGTBfriendly en la qual proposem polítiques contra els discriminacions del col·lectiu lgtb perque apostant per aquestes polítiques aconseguirem la igualtat que reconeix l’Estatut d’Autonomia i la Constitució. Aquest és un resum de nostres dies va passar a l’Ajuntament d’Alcasser.

Compromís va ser el primer grup municipal en presentar una moció d’ocupació juvenil en Alcàsser per a adherir-se al pla Avalem Joves de la Generalitat, ho tenim clar, treballem pels nostres joves i la seua inserció laboral, per això continuarem proposant iniciatives per a rescatar joves i rescatar persones al nostre poble.

Des de el nostre grup continuarem lluitant contra la infrafinaciació a la que ens han sotmets el Partit Popular i Ciudadanos, que han rebutjat les esmenes que hem presentat als PGE 2017 al Congres dels Diputats, com la del estudi de viabilitat per connectar Alcàsser amb l’àrea metropolitana i l’hospital La Fe, així com l’eradicació del transit pesat pel casc urbà amb una connexió directa d’Alcàsser amb la A-7 pel camí de Torrent, fins el polígon del Pla, reivindicacions veïnals històriques, ignorades al llarg d’aquests anys.

Joves amb Inicitiva – Compromís Alcàsser li férem arribar la problemàtica que tenim a Alcàsser, un jove estudiant tarda el mateix en arribar a la seua universitat a València des d’Alcàsser, que un trajecte de Ave Madrid – València. Des de Joves amb Iniciativa-Compromís Alcàsser apostem per un transport públic metropolita just perquè ens pareix vergonyós aquesta situació. PP i C’s votaren no a la esmena de compromís per a invertir en els PGE en el contracte programa de transport metropolità valencià que rep 0 euros.

No podem deixar de destacar la gran llavor que esta fent la nostra regidora i portaveu municipal, Isabel Parra, que des del seu lloc al consistori esta duent endavant la tasca de control i fiscalització de la llavor de govern local, treball moltes vegades deslluït i desagraït, però necessari per millorar el nostre poble. Així com la gran tasca que estan fent els nostres joves, son peces fonaments a l’hora de poder tindre un projecte polític potent que ens garanteixi el nostre futur, que és el futur de la defensa de les polítiques d’esquerres, valencianistes, i ecologistes al nostre poble.

paulasimo